خرید کارت ماهانه فری فایر

نکاتی که برای خرید جم ماهانه فری فایر باید بدانید:

  • برای اطلاعات بیشتر از محصولات فری فایر به صفحه خرید جم فری فایر مراجعه کنید.
  • نیاز به اطلاعات اکانت برای ورود
  • واریز زیر 5 دقیقه
  • با قرار دادن کد بکاپ در فرم سفارش به دریافت محصول سرعت دهید.
  • اطلاعات اکانت خود را به درستی وارد کنید.
  • امنیت اطلاعات اکانت تضمین شده

649,000 تومان

توضیحات محصول

عضویت ماهانه فری فایر ارزان

بازی فری فایر یک بازی سبک بتل رویال محبوب است که علاوه بر گیم پلی جذابش برای کاربرانش امکان پیشرفت در بازی را با استفاده از خرید های درون برنامه ای ایجاد کرده، یکی از این محصولات جذاب خرید کارت ماهانه فری فایر در ارزون جم است که در ادامه به توضیح آن پرداختیم.

کارت ماهانه فری فایر چیست ؟ 

عضویت ماهانه فری فایر (memebership) یک اشتراک ویژه است که با خرید آن به مدت 30 روز آیتم های ویژه ای را دریافت خواهید کرد. این محصول از آن جهت که تا 30 روز متوالی به شما جم و هدایای می دهد به آن جم ماهانه فری فایر نیز می گویند. به دلیل حجم جوایزی که با این قیمت دریافت می کنید این محصول در بین گیمر های فری فایر یک محصول محبوب می باشد.

با خرید کارت ماهانه فری فایر چه جوایزی دریافت می کنید؟ 

با خرید کارت ماهانه فری فایر شما در مجموع 2600 جم دریافت خواهید کرد و خرید ارزان جم را انجام می دهید. 500 جم فری فایر بلافاصله لعد از خرید و بعد از آن تا 30 روز ، روزانه 70 جم دریافت می کنید. همچنین علاوه بر جم شما آیتم های مانند اسکین اسلحه و نشان عضویت ماهانه و.. دریافت می کنید.

پیگیری خرید عضویت ماهانه فری فایر در ارزون جم  

ما در ارزون جم در تلاش برای ارائه بهترین خدمات با ارزان ترین قیمت به شما کاربران گرامی هستیم. شما می توانید خرید کارت ماهانه فری فایر را کمتر از 5 دقیقه به همراه پشتیبانی آنلاین در ارزون جم دریافت کنید. اگر این محصول را خریداری کردید و از آن رضایت داشتید به این محصول امتیاز دهید و تجربه خرید خود را با ما به اشتراک بگذارید، همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند خرید به پشتیبانی آنلاین ارزون جم مراجعه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید کارت ماهانه فری فایر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *