کلش اف کلنز

نکات مخفی کلش آف کلنز که شما را شگفت زده میکند

نکات مخفی کلش آف کلنز که شما را شگفت زده میکند

بیش از یک دهه از انتشار بازی کلش آف کلنز می‌گذرد، اما این بازی همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیک باقی مانده است. نکات و حقایق پنهان این بازی هنوز هم موضوع بحث و گفتگوهای زیادی هستند. کلش آف کلنز از آن دسته بازی‌هایی است که رازهای بسیاری در خود نهفته دارد و با کشف این رازها می‌توانید تبدیل به یک بازیکن ماهرتر و موفق‌تر شوید. در ارزون جم علاوه بر خرید جم کلش آف کلنز در این مقاله درباره ی نکات مخفی کلش آف کلنز میپردازیم.

نکات مخفی کلش آف کلنز

  • محدودیت ساعت بازی
  • کارگرها می‌خوابند
  • جم باکس‌ها را همیشه نابود کنید
  • جم‌هایتان را خرج نکنید!
  • گذاشتن تاون هال بیرون از دیوارها
  • برای رسیدن به لول مکس چند سال زمان لازم است!
  • دارک الکسیر از اجساد نیروهایتان ساخته می‌شود!
  • بازی شیطانی
  • نمی‌توان از حمله بقیه جلوگیری کرد
  • شیلد خودتان را نشکنید

کلش آف کلنز نه تنها به استراتژی‌های متنوعی برای حمله و دفاع نیاز دارد، بلکه پر از نکات و ترفندهای مخفی است که می‌توانند به بازیکنان کمک کنند تا به صورت بهینه‌تری بازی کنند. نکات مخفی کلش آف کلنز شامل تکنیک‌های مختلف برای بهبود عملکرد در جنگ‌ها، استفاده بهینه از منابع و جلوگیری از هدررفت آنها، و همچنین راهکارهایی برای مدیریت بهتر روستا می‌باشند همچنین میتوانید برای حرفه ای شدن در بازی کلش آف کلنز مقاله آموزش بازی کلش آف کلنز بصورت حرفه ای را بخوانید.

نکات مخفی کلش آف کلنز: محدودیت ساعت بازی

یکی از نکات مخفی کلش آف کلنز که بسیاری از بازیکنان از آن بی‌خبرند، محدودیت زمانی در بازی است و اگر به طور مداوم و تا ۴ ساعت در بازی آنلاین باشید، سیستم به صورت خودکار شما را از بازی خارج می‌کند. پس از سپری شدن ۴ ساعت بازی، پیغامی روی صفحه ظاهر می‌شود که اعلام می‌کند کارگران خسته‌اند، چند دقیقه بعد برگردید.

پس از نمایش این پیام، شما نمی‌توانید تا چند دقیقه دوباره وارد بازی شوید و این محدودیت به این دلیل اعمال شده است که بازیکنان نتوانند به صورت دائم آنلاین باشند و بتوانند کمی از بازی فاصله بگیرند. اگر بازیکنان به صورت مداوم آنلاین باشند، دیگران نمی‌توانند به آن‌ها حمله کنند. این روش شرکت سوپرسل برای افزایش تعداد نبردهای داخل بازی است و بدون این محدودیت، بازیکنان هیچ‌گاه از بازی خارج نمی‌شدند و امکان حمله به آن‌ها فراهم نمی‌شد.

یکی از نکات مخفی بازی کلش آف کلنز: خوابیدن کارگرها

در بازی کلش آف کلنز، کارگرها همانند کارگران واقعی پس از کار خسته می‌شوند و نیاز به استراحت دارند و پس از پایان ساخت یا تعمیر یک ساختمان، کارگر به کلبه خودش بازمی‌گردد و استراحت می‌کند. اگر به او ماموریت جدیدی ندهید، کارگر ترجیح می‌دهد که به خواب برود و جالب اینجاست که اگر در زمان استراحت کارگر، کلبه‌اش را روی نقشه جابه‌جا کنید، می‌توانید او را در حال خوابیدن ببینید. البته پس از این جابه‌جایی، کارگر از خواب بیدار می‌شود و دوباره به کلبه‌اش برمی‌گردد تا استراحت کند.

جم باکس‌ها را همیشه نابود کنید در بازی کلش آف کلنز

در بازی کلش آف کلنز، درخت‌ها و گیاهانی روی مپ رشد می‌کنند که با استفاده از بیلدر می‌توانید آن‌ها را نابود کنید و در ازای آن‌ها جم یا منابع دیگری دریافت کنید. علاوه بر این‌ها، گاهی اوقات یک جم باکس روی نقشه ظاهر می‌شود که با نابود کردن آن می‌توانید ۲۵ جم رایگان به دست آورید. از آنجایی که نابود کردن جم باکس تنها چند دقیقه طول می‌کشد، اگر بیلدر بیکار دارید، بهتر است هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهید.

یکی از نکات مخفی کلش آف کلنز این است که تا زمانی که یک جم باکس روی نقشه وجود دارد، جم باکس دیگری ظاهر نخواهد شد و بنابراین نمی‌توانید جم باکس‌ها را برای جمع‌آوری مقدار زیادی جم در یک زمان نگه دارید. بهتر است بلافاصله آن‌ها را نابود کنید تا جم‌های بیشتری به دست آورید.

جم‌هایتان را در بازی کلش آف کلنز خرج نکنید

احتمالاً بارها شنیده‌اید که نباید جم‌هایتان را به راحتی خرج کنید؛ مخصوصاً در ابتدای بازی که مقدار نسبتاً زیادی جم رایگان به شما داده می‌شود و بازی مدام شما را ترغیب به خرج کردن آن‌ها می‌کند. در مراحل اولیه، سیستم بازی می‌خواهد به شما آموزش دهد که با استفاده از جم می‌توانید زمان انتظار ساخت‌وسازها را کاهش دهید.

با این حال، نیازی نیست که حتماً در آن زمان جم‌های خود را مصرف کنید و بهتر است چند ثانیه صبر کنید و جم‌هایتان را نگه دارید و تنها زمانی که واقعاً باید از جم استفاده کنید، برای خرید یک بیلدر جدید است که این کار به شدت سرعت پیشرفت شما را افزایش می‌دهد. نگه داشتن جم‌های اولیه به شما این امکان را می‌دهد که در شرایط حساس و بحرانی از آن‌ها استفاده کنید و از مشکلات بزرگ جلوگیری کنید پس یکی از نکات مخفی کلش آف کلنز این است که نباید به راحتی از جم ها استفاده کنید.

گذاشتن تاون هال بیرون از دیوارها در بازی کلش آف کلنز

شاید شما هم دیده باشید که برخی بازیکنان، تاون هال خود را بدون هیچ حفاظتی در گوشه‌ای از مپ قرار می‌دهند و هیچ لایه دفاعی یا ساختمانی در کنار آن نمی‌گذارند و اگر به مپ این بازیکنان دقت کنید، متوجه می‌شوید که انبارهای گلد، الکسیر و دارک الکسیر آن‌ها درون دیوارها و تجهیزات دفاعی به شدت محافظت می‌شوند.

هدف از این کار، جمع‌آوری سریع منابع و خرج کردن آن‌ها برای ارتقای ساختمان‌ها و تجهیزات است و با این روش، شما تروفی از دست می‌دهید اما منابع‌تان در حملات دست‌نخورده باقی می‌مانند. بازیکنانی که از این استراتژی استفاده می‌کنند، می‌خواهند مهاجمان با زدن آسان تاون هال و کمترین تروپ، یک ستاره و تروفی کسب کنند. در نتیجه، مهاجمان به بقیه مپ که به خوبی محافظت شده است، حمله نمی‌کنند.

زمان مورد نیاز برای رسیدن به لول مکس در بازی کلش آف کلنز

یکی از نکات پنهان کلش آف کلنز، زمان بسیار زیادی است که برای رسیدن به لول مکس نیاز است و اگر از جم استفاده نکنید، نزدیک به ۶ سال زمان نیاز دارید تا با ۶ بیلدر، تمام تجهیزات خود را به لول مکس تاون هال ۱۶ برسانید.

اگر از تاون هال ۱ شروع کنید و بخواهید تمام تجهیزات را تا لول آخر در تاون هال ۱۶ ارتقا دهید، حدود ۵ سال و ۵ ماه زمان نیاز دارید و این زمان را می‌توان با خرید جم کاهش داد، اما برای این کار به چند میلیون جم نیاز خواهید داشت. تنها برای ارتقای همه تجهیزات در تاون هال ۱۶، بیش از ۱.۵ میلیون جم لازم است که معادل نزدیک به ۱۲ هزار دلار است.

این موضوع نشان می‌دهد که پیشرفت و ارتقا در کلش آف کلنز چقدر سخت و زمان‌بر است و حتی این مدت زمان ۶ ساله نیز در صورتی است که به صورت مداوم در حال ارتقای تجهیزات خود باشید. اما اغلب این امکان وجود ندارد زیرا ممکن است منابع کافی نداشته باشید یا بیلدرهای شما مشغول باشند پس بنابراین، می‌توانید زمان مورد نیاز برای رسیدن به لول مکس را بیش از ۶ سال در نظر بگیرید.

 دارک الکسیر از اجساد نیروهایتان ساخته می‌شود در بازی کلش آف کلنز

شاید شما هم متوجه شده‌اید که دستگاه استخراج دارک الکسیر شباهت زیادی به دستگاه‌های استخراج نفت دارد و خود دارک الکسیر نیز به نفت خام شبیه است و یکی از نکات مخفی کلش آف کلنز، داستان پشت دارک الکسیر است که بسیاری از بازیکنان از آن بی‌خبرند.

یکی از رازهای تاریک کلش آف کلنز این است که دارک الکسیر از فسیل‌ها و اجساد نیروهای دفن‌شده در زیر مپ شما به دست می‌آید. البته این نکته تاثیری روی گیم پلی ندارد و نیازی نیست نیروهایتان را از دست بدهید تا بتوانید دارک الکسیر جمع‌آوری کنید. اما آگاهی از این راز می‌تواند شما را بیشتر با دنیای بازی آشنا کرده و تجربه‌ی بازی را برایتان جذاب‌تر کند.

 بازی شیطانی کلش آف کلنز

در زمان اوج محبوبیت کلش آف کلنز، شایعه‌ای میان بازیکنان پخش شد که این بازی شیطانی است و بسیاری از افراد ساعت‌ها زمان می‌گذاشتند تا علائم پنهانی را پیدا کنند که این ادعا را ثابت کند.

این شایعات در واقع به نوعی مارکتینگ رایگان برای بازی تبدیل شدند و باعث شدند بسیاری از افراد با کلش آف کلنز آشنا شوند و حتی ممکن است سازندگان بازی برخی علائم را عمداً در بازی پنهان کرده باشند تا این شایعات را تقویت کرده و تعداد بازیکنان را افزایش دهند. با این حال، این شایعات به همان سرعتی که شروع شدند، از بین رفتند و دیگر کسی به آن‌ها توجه نمی‌کند.

در بازی کلش آف کلنز نمی‌توان از حمله بقیه جلوگیری کرد

در کلش آف کلنز، حتی با خرید شیلد با استفاده از جم، نمی‌توانید حملات دیگر بازیکنان را برای همیشه متوقف کنید و اگر به دهکده شما حمله شود، یک شیلد دریافت می‌کنید و می‌توانید با پرداخت ۲۵۰ جم، یک شیلد یک‌هفته‌ای بخرید و محافظت بیشتری برای دهکده خود فراهم کنید. اما پس از آن باید ۳۵ روز صبر کنید تا دوباره بتوانید شیلد یک‌هفته‌ای خریداری کنید. در این مدت تنها می‌توانید شیلدهای دو و یک‌روزه را خریداری کنید که آن‌ها هم زمان کول داون دارند.

بنابراین، می‌توانید تا ۱۰ روز از دهکده خود در برابر حملات محافظت کنید، اما پس از آن دیگر امکان خرید شیلد وجود ندارد و باید حملات را بپذیرید. سوپرسل به‌طور خاص تلاش کرده است تا بازی را جذاب و متعادل نگه دارد و امکان حمله به تمام بازیکنان، حتی قوی‌ترین‌ها، را فراهم کند.

یکی از نکات مخفی بازی کلش آف کلنز: شیلد خودتان را نشکنید

اگر به دهکده شما حمله شده و شیلد دریافت کرده‌اید، یا حتی با پرداخت جم شیلد خریده‌اید، به هیچ عنوان شیلد خود را نشکنید. از زمان شیلد خود برای ارتقا تجهیزات، تروپ‌ها و جمع‌آوری منابع استفاده کنید و به دشمنان حمله نکنید. داشتن شیلد یکی از بهترین فرصت‌ها در کلش آف کلنز است و باید تا جای ممکن از آن برای قوی‌تر کردن خودتان بهره ببرید.

اگر میخواهید با شخصیت های جذاب بازی کلش آف کلنز آشنا شوید میتوانید مقاله داستان شخصیت های کلش اف کلنز و توانایی آن ها را در رسانه ایران موجو بخوانید.

پیشنهاد شما برای نکات مخفی کلش آف کلنز چیست ؟

کلش آف کلنز با گذشت بیش از یک دهه از زمان انتشارش، همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیک در جهان باقی مانده است. این بازی پر از رازها و نکات مخفی است که کشف آن‌ها می‌تواند شما را به یک بازیکن ماهرتر و موفق‌تر تبدیل کند. از محدودیت‌های زمانی بازی گرفته تا نحوه مدیریت منابع و استفاده از شیلد، هر یک از این نکات می‌تواند به شما در بهبود عملکرد و پیشرفت در بازی کمک کند حالا شما برای ما بنویسید که پیشنهاد شما برای نکات مخفی کلش آف کلنز چیست؟

سوالات متداول

آیا می‌توان به طور دائم از حملات دیگر بازیکنان جلوگیری کرد؟

نه، حتی با خرید شیلد، نمی‌توانید حملات دیگر بازیکنان را به طور دائم متوقف کنید و شیلدها مدت زمان محدودی دارند و پس از پایان آن‌ها، باید دوباره منتظر حملات باشید.

چگونه می‌توانم از جم‌ها به بهترین شکل استفاده کنم؟

جم‌ها را به راحتی خرج نکنید چون بهتر است از آن‌ها برای خرید بیلدرهای جدید استفاده کنید که سرعت پیشرفت شما را افزایش می‌دهند و همچنین، جم‌ها را برای شرایط حساس و بحرانی نگه دارید.

چرا باید تاون هال را بیرون از دیوارها قرار دهم؟

قرار دادن تاون هال خارج از دیوارها می‌تواند به شما کمک کند تا منابع خود را در حملات حفظ کنید و با این کار، تروفی از دست می‌دهید، اما منابع‌تان محافظت می‌شوند.

4 دیدگاه در “نکات مخفی کلش آف کلنز که شما را شگفت زده میکند

  1. فاطیما گفت:

    میخام بدونم در نکات مخفی کلش اف کلنز تله ها واقعا تاثیر دارند؟؟

    1. ادمین ارزون جم گفت:

      بله تله‌ها می‌توانند حمله‌کنندگان را غافلگیر کنند و باعث شوند که آنها نتوانند به منابع شما دسترسی پیدا کنند.

  2. حسین گفت:

    نکات مخفی کلش اف کلنز برای ارتقا ساختمان ها حساب میشه

    1. ادمین ارزون جم گفت:

      سلام استفاده از کتاب‌های ارتقاء که از جوایز کلن گیمز یا فروشگاه به دست می‌آید، و همچنین مدیریت منابع و زمان ساخت و ساز به طور مؤثر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *